Temos
Jei pristabdysite vaizdo įrašą, bus rodomas kitas skelbimo blokas.
“YouTube” paskelbė apie du pokyčius, kurie turės įtakos išmaniosios televizijos programėlės žiūrovams.
Pirmasis iš jų – 30 sekundžių trukmės reklama, kurios negalima praleisti. Tokie skelbimai bus rodomi “YouTube Select” vaizdo įrašuose – ši paslauga reklamuotojams žymi vietas iš 5 % populiariausių svetainės kanalų. Naujoji ilgo formato reklama pakeis įprastą dviejų 15 sekundžių trukmės klipų grandinę.
Antrąjį pokytį naudotojai pamatys, jei sustabdys vaizdo įrašą. Vaizdo įrašo lango dydis sumažės, o dešinėje pusėje pasirodys reklama. Jis atrodys taip:
Sprendžiant iš sąsajos, tokį bloką galima uždaryti mygtuku Atmesti arba jis pats išnyks, jei toliau naršysite.
Kol kas nežinoma, kada į programėlę bus įtraukti nauji skelbimų blokai. Anksčiau internetinėje paslaugos versijoje buvo įspėta nenaudoti skelbimų blokatorių “YouTube”.