Skip to main content

„Nejaugi vėl?“ – šį sakinį buhalterė Ingrida kartojo bent kartą per mėnesį. Vos tik atėjo laikas spausdinti svarbią sąskaitą ar sutartį – biure pasigirsdavo pažįstamas garsas: gergždžiantis, strigęs, lėtai mirštantis – „išprotėjęs“ spausdintuvas. Kaune įsikūrusi smulki paslaugų įmonė galėjo susitaikyti su daug kuo – bet ne su tuo, kad jų technika nuolat trukdo darbą.

Ir vis dėlto – mėnesiai bėgo, spausdintuvai keitėsi vienas po kito, o išlaidos tik augo. Įmonė, kuri bandė sutaupyti – galų gale suprato, kad išleidžia daugiau nei bet kada.

Vienas pirkinys po kito – ir nė vieno patikimo

Iš pradžių buvo įsigytas naujas, bet paprastas biudžetinis spausdintuvas – reklamuotas kaip „idealiai tinkantis mažam verslui“. Pirmas mėnuo praėjo sklandžiai, antras – jau su įstrigusiu popieriumi. Trečią mėnesį gedimas – jokios reakcijos į komandas. Techniko atvykimas užtruko tris dienas. Per tą laiką darbuotojai spausdino dokumentus namie, siuntė per USB ar ieškojo artimiausios spausdinimo vietos mieste.

Nusprendė – reikia kito spausdintuvo. Šį kartą – „rimtesnio“. Ir taip prasidėjo užburtas ratas: pirkti, naudoti, taisyti, keisti.

Per metus įmonė buvo įsigijusi keturis skirtingus spausdintuvus, išleido virš 1500 eurų jų įsigijimui ir remontui, bet nė vienas nepasiteisino ilgiau nei kelis mėnesius. Net įsigytas „didesnis modelis“ neapsaugojo nuo gedimų, tik dažai kainavo dvigubai daugiau.

Skaičiai, kurių niekas neskaičiuoja – kol ne per vėlu

Įmonės vadovas pripažino: „Mums atrodė, kad pirkdami spausdintuvą kartą – mes sutaupome. Bet niekada neskaičiavome, kiek kainuoja gedimai, prastovos, kurjeriai, iššvaistytas darbo laikas.“ O kai pagaliau visa tai buvo sudėta į Excel lentelę, paaiškėjo – per metus įmonė neteko ne tik pinigų, bet ir reputacijos: keli klientai buvo nepatenkinti vėluojančiomis ataskaitomis, viena svarbi sutartis vos nesuplanuota iš naujo, nes neturėjo spausdinto dokumento.

Lūžio taškas – pažintis su nuoma

Po dar vieno gedimo, kuris įvyko ketvirtadienio vakarą prieš svarbų penktadienio susitikimą, įmonės vadovas atsisėdo ir ištarė: „Gana. Viskas, daugiau nepirksiu nė vieno spausdintuvo.“ Paieškoję internete, jie atrado vietinį tiekėją, kuris siūlo spausdintuvų nuomą Kaune – sprendimą, apie kurį anksčiau net nesvarstė.

Po kelių dienų biure atsirado naujas, modernus įrenginys, be papildomų investicijų. Toneriai buvo įskaičiuoti, priežiūra – taip pat, o sutrikimų atveju pažadėta reakcija per 24 val. Realistiškai – atvyko jau kitą rytą. Nuo tada – nei vienos prastovos, nei vieno „vėl sugedo“.

Kodėl smulki įmonė neturėtų pirkti?

Spausdintuvai.lt nuoma Kaune smulkiems verslams tampa ne išlaidos, o investicija į produktyvumą. Ir štai kodėl:

  • Nereikia mokėti tūkstančių už įrangą – mėnesinė įmoka daug mažesnė už naujo spausdintuvo kainą.
  • Nėra rūpesčių dėl tonerio, dažų, gedimų – visa įskaičiuota.
  • Techninė pagalba greita ir profesionali.
  • Aiškus kaštų planavimas – jokių netikėtumų.

Be to, svarbu pabrėžti , kad kai perki – tu tampi atsakingas už viską, net jei kažkas neveikia po kelių mėnesių. Nuomojant – visą atsakomybę perima paslaugos teikėjas.

Jei tavo įmonėje dažniau skamba „vėl sugedo“, nei „viskas veikia“ –galbūt atėjo laikas įjungti kitą režimą, t.y. nuomos režimą.