
Šaltinis: cityhotels.lt
Organizuojant konferenciją, seminarą ar bet kokį kitą verslo renginį, reikia apgalvoti daug niuansų: pradedant turiniu bei pranešėjais ir baigiant logistikos sprendimais. Tiesa, tarp pastarųjų, siekiant renginio sėkmės, reikšmingą vietą užima ir tinkamai parinkta vieta. Erdvė, kurioje vyksta renginys, turi būti patogi, funkcionali bei orientuota į individualius renginio dalyvių poreikius.
Jei Jūsų organizuojamas renginys vyks Vilniuje, konferencijų salės nuoma viešbutyje „City Hotels – Algirdas“ puikus pasirinkimas: čia siūloma šiuolaikiška, funkcionaliai įrengta konferencijų salė.
Šiame straipsnyje aptarsime pagrindinius niuansus, į kuriuos, renkantis vietą konferencijai, svarbu atkreipti dėmesį. O taip pat – privalumus, kuriuos klientams, suinteresuotiems šia paslauga, gali pasiūlyti viešbutis „City Hotels – Algirdas“ .
Konferencijų salės nuoma: į ką svarbu atkreipti dėmesį?
Patalpų nuomą konferencijoms ar kitiems renginiams siūlo ne vienas juridinis asmuo. Siekiant, jog vietos pasirinkimas atitiktų lūkesčius, svarbu įvertinti žemiau išvardintus niuansus.
- Vieta. Įvertinkite, ar vieta, kurioje įsikūrusios nuomai siūlomos patalpos, yra strategiškai patogi. Tai yra, ar renginio dalyviams čia patogu atvykti ne tik automobiliu, bet ir, pavyzdžiui, viešuoju transportu.
- Talpinamų asmenų skaičius. Organizuojant renginį, be kitų niuansų, iš karto įvardijamas ir jame dalyvausiančių asmenų skaičius. Natūralu, jog, renkantis vietą nuomai, reikia įsitikinti, ar konkrečiose patalpose susirinkti ir patogiai leisti laiką gali reikiamas žmonių skaičius.
- Techninė įranga. Idealu, jog patalpoje būtų visa įranga, (pavyzdžiui, garso, vaizdo technika, mikrofonai ir kita), reikalinga, siekiant užtikrinti sklandžią renginio eigą.
- Papildomos paslaugos. Reikia nepamiršti įvertinti, ar prieinama galimybė naudotis tokiomis aktualiomis paslaugomis, kaip, pavyzdžiui, apgyvendinimas, automobilių stovėjimo vietos, maitinimas ir kita.
- Estetika. Ne mažiau svarbu atsižvelgti į tai, ar planuojamos išsinuomoti vietos interjeras išpildo būsimo renginio tematiką ir leidžia sukurti norimą atmosferą.
Viešbutis „City Hotels – Algirdas“: privalumai, kuriuos gausite, nusprendę rinktis šiame viešbutyje siūlomą salės nuomą
Pačioje sostinės širdyje įsikūręs „City Hotels – Algirdas“, be įvairių paslaugų, orientuotų į fizinius klientus, taip pat siūlo galimybę išsinuomoti konferencijų salę, pasižyminčią visa eile žemiau išvardintų privalumų.
- Strategiškai patogi vieta Vilniaus centre, kurią lengvai pasiekti gali tiek vietiniai gyventojai, tiek į sostinę atvykstantys svečiai.
- Moderni techninė įranga. Į salės nuomą įeina viskas, ko gali reikėti sėkmingai konferencijai: Wi-Fi multimedijos įranga, ekranas, projektorius.
- Profesionali komanda. Kompetentingas viešbučio personalas visada pasirengęs padėti su renginio organizavimu susijusiais ar kitais aktualiais klausimais.
- Maitinimo paslaugos. Esant poreikiui, galima pasinaudoti kavos pertraukėlių, gaiviųjų gėrimų, pietų ar vakarienės paslaugomis.
- Apgyvendinimo viešbutyje paslaugos. Labai patogu, jog konferencijos dalyviai, atvykę iš kitų miestų ar šalių, esant pageidavimui, tame pačiame viešbutyje gali ir apsistoti
- Natūrali dienos šviesa, vyraujanti patalpoje. Atrodytų, tai – smulkmena, tačiau natūrali dienos šviesa, itin aktuali, kalbant apie ilgiau trunkančius renginius, reikšmingai prisideda prie jaukios atmosferos kūrimo.
Kokie renginiai gali būti organizuojami viešbučio „City Hotels – Algirdas“ patalpose?
Viskas, ką perskaitėte apie viešbutį „City Hotels – Algirdas“, paliko teigiamą įspūdį, tačiau abejojate, ar Jūsų organizuojamam renginiui tai būtų tinkamiausia vieta? Konferencijų salėse gali būti organizuojami įvairūs renginiai:
- įmonių mokymai ar pristatymai;
- verslo susitikimai su partneriais iš užsienio;
- seminarai;
- kūrybinės dirbtuvės ir kita.
Jei Jūsų planuose kaip tik yra vieno ar kito renginio organizavimas, o viešbutis „City Hotels – Algirdas“ atitinka visus reikalavimus, keliamus nuomojamai vietai, suskubkite rezervuoti konferencijų salę norimai datai.